Правила повернення і обміну

Правила обміну та повернення

  +380686921865 - технічна підтримка

Для повернення товару необхідно виконати такі умови:

 

1. Товар не повинен бути жодного разу вживаним. Відсутні сліди використання: подряпини, сколи, затертості;


2 .Повинна бути не порушена цілісність упакування.Товар повинен бути повністю укомплектований;


3. Повинні бути збережені всі ярлики і заводське маркування.


4. Якщо повернення відбувається не по причині гарантійного випадку, з клієнта вираховується 3 % комісії від вартості товару.   

Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  1. обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  2. придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  3. здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  4. розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Умова обміну:

Правила повернення товару

якщо товар не використовувався;

збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Перелік та зразки необхідних документів

Для обміну товару належної якості споживач має право направити письмову заяву (зразок заяви) на адресу продавця з доданими до неї документами, що підтверджують факт придбання товару у продавця, а саме:

1.    розрахунковий документ з позначкою про дату продажу (касовий чек тощо);

2.    технічний паспорт (в разі гарантійного терміну з позначкою про дату продажу);

3.    висновок експертизи (у випадку її проведення).

Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів"


Обмін або повернення товару, який не працює,  здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не було порушено.

Термін повернення коштів за повернутий товар впродовж 7 днів з моменту розірвання договору

1) Товар, який виготовлявся чи поставлявся під замовлення: меблі, побутова техніка, що завозиться персонально для клієнта під замовлення, якщо він у справному стані - поверненню такий товар не підлягає!

2) Відповідальність за вибір і замовлення запчастин і аксесуарів до обладнання несе покупець. Всі запчастини і аксесуари відправляються з повною оплатою. Повернення запчастин і аксесуарів, до обладнання, належної якості  неможливе! При обміні запчастин і аксесуарів належної якості клієнт оплачує вартість доставки в обидві сторони.   Ці правила не стосуються запчастин і аксесуарів по гарантійному обслуговуванню! 


Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

При поверненні потрібно надати в оригінальному або відсканованому вигляді:
 
- Гарантійний талон (якщо він ішов у комплекті з товаром)
- Квитанцію про оплату товару
- Платіжну картку - з якої було здійснено оплату за товар
- Документ що засвідчує особу

 

Товар потрібно повернути перевізником Нова Пошта, або будь-яким іншим перевізником.
Повернення відбувається на адресу з якої прибув товар послугою Склад-Двері.
Послуги "Зворотня доставка" і "Післяоплата" необхідно скасувати.
Оплата доставки - коштом відправника.

ВАЖЛИВО: при отриманні товару у відділеннях Нової Пошти, Укрпошти, Делівері - !! ОБОВ'ЯЗКОВО !! перевірте товар на цілісність упаковки, кількість товару, який очікуєте, відсутність пошкоджень. При виявленні будь-яких невідповідностей по кількості і якості отриманого товару складіть акт прийому-передачі з представником Перевізника і зателефонуйте менеджеру інтернет-магазину "ЦИКАДА". 

Ц И К А Д А

Інтернет-Магазин

обладнання для бізнесу та дому.

cicada.in.ua