Правила обміну та повернення

Правила обміну та повернення


Повернення товару від магазину CCICADA

 

Для повернення товару необхідно виконати такі умови:

 

1. Товар не повинен бути жодного разу вживаним. Відсутні сліди використання: подряпини, сколи, затертості;


2 .Повинна бути не порушена цілісність упакування.Товар повинен бути повністю укомплектований;


3. Повинні бути збережені всі ярлики і заводське маркування.


4. Якщо повернення відбувається не по причині гарантійного випадку, з клієнта вираховується 3 % комісії від вартості товару.   


Обмін або повернення товару, який не працює,  здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не було порушено.

Термін повернення коштів за повернутий товар 1-5 днів.

Товар, який виготовлявся чи поставлявся під замовлення: меблі, побутова техніка, що завозиться персонально для клієнта під замовлення, якщо він у справному стані - поверненню такий товар не підлягає!


Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

При поверненні потрібно надати в оригінальному або відсканованому вигляді:
 
- Гарантійний талон (якщо він ішов у комплекті з товаром)
- Квитанцію про оплату товару
- Платіжну картку - з якої було здійснено оплату за товар
- Документ що засвідчує особу

 

Товар потрібно повернути перевізником Нова Пошта, або будь-яким іншим перевізником.
Повернення відбувається на адресу з якої прибув товар послугою Склад-Двері.
Послуги "Зворотня доставка" і "Післяоплата" необхідно скасувати.
Оплата доставки - коштом відправника.

ВАЖЛИВО: при отриманні товару у відділеннях Нової Пошти, Укрпошти, Делівері - !! ОБОВ'ЯЗКОВО !! перевірте товар на цілісність упаковки, кількість товару, який очікуєте, відсутність пошкоджень. При виявленні будь-яких невідповідностей по кількості і якості отриманого товару складіть акт прийому-передачі з представником Перевізника і зателефонуйте менеджеру інтернет-магазину "ЦИКАДА". 

Ц И К А Д А

Інтернет-Магазин

обладнання для бізнесу та дому.

cicada.in.ua